مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و خرید ۱۰ قلم کالای یارانهای از طریق کالابرگ الکترونیکی به روز یکشنبه ۱۶ بهمن موکول شده و امکان خرید کالاهای مشمول یارانه از یکشنبه مهیا خواهد شد.
عینالله کشاورز ترک در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، ضمن تکذیب خبر آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در نقاط مختلف استان قزوین، اظهار داشت: آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و خرید 10 قلم کالای یارانهای از طریق کالابرگ الکترونیکی به روز یکشنبه 16 بهمن موکول شده و امکان خرید کالاهای مشمول یارانه از یکشنبه مهیا خواهد شد.
وی با اشاره به راهاندازی قرارگاه تبیین طرح کالابرگ الکترونیکی تصریح کرد: با توجه به دستور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از روز 12 بهمنماه این قرارگاه شکل گرفته و روز به روز در هر کدام از شهرستانها با کمک فرمانداران اتحادیههای صنفی، مدیران شهرستانی و سایر گروههای درگیر با طرح را توجیه میکنیم تا اجرای این طرح با بالاترین هماهنگی آغاز شود.
کشاورز ترک با بیان اینکه استان قزوین در کنار استانهای گیلان و مرکزی پایلوتهای جدید اجرای این طرح بعد از استان هرمزگان محسوب میشوند، اضافه کرد: با پایان مدت یکماه اجرای آزمایشی این طرح در استان قزوین بازخوردهای اجرای این طرح در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه بررسی خواهد شد و بعد برای استمرار اجرای این طرح در استان و کل سایر نقاط کشور تصمیمگیری میشود.
رئیس قرارگاه تبیین طرح کالابرگ الکترونیکی در ادامه از مهلت محدود اصناف و فروشگاهها برای دریافت نمایندگی عرضه محصولات با کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: همه صنوف و فروشندهها باید به درگاه الکترونیکی به نشانی www.shoma.sfara.ir مراجعه کرده و بعد از ثبت برنامه کاربردی «شما» از پنل فروشنده برای اجرای این طرح ثبت نام کنند.
کشاورز ترک یادآور شد: هماستانیها آگاه باشند که استفاده از کالابرگ الکترونیکی برای خرید 10 قلم کالای اساسی (برنج، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، قند، شکر، شیر، ماست، پنیر و روغن) اجباری نیست و در ضمن میزان اعمال یارانه برای این 10 قلم محدود به میزان یارانه آنها خواهد بود و بنابراین بعد از اتمام مبلغ یارانه تخصیصداده شده و با اتمام اعتبار یارانه آنها کالاها به قیمت آزاد برای آنها محاسبه میشود.
انتهای پیام/